No | Yıl | Kapsam | Proje Bilgileri | URL |
---|---|---|---|---|
1 | 2023-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | AKI F. T., AKIN Ş., DEMİREL A. H., ALTAN M., KÖSEMEHMETOĞLU K., MAMMADALİYEV T., Tüm Vücut Titreşiminin İmmobil Sıçanlarda Testis Morfolojisi ve Oksidatif Stres Üzerine Etkisi | ÖZET |
2 | 2023-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | AKIN Ş., DEMİREL A. H., Güngör İ., Tüm Vücut Titreşiminin Kullanılmamaya Bağlı İskelet Kası Oksidatif Hasarı Üzerine Etkisi | ÖZET |
3 | 2023-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | YILDIZ O. B., MÜMÜŞOĞLU S., AKIN Ş., DEMİREL A. H., SÖNMEZOĞLU KÜTÜK İ., ÇİFTÇİ T. T., Polikistik Over Sendromu PKOS Tanılı Hastaların Humanin ve MOTSc Düzeylerinin Sağlıklı Bireylerle Karşılaştırılması | ÖZET |
4 | 2023-2025 | TÜBİTAK Projesi | Demirel A. H., Akın Ş., Onbaşılar İ., Korkusuz P., Nemutlu E., BGP-15'in dayanıklılık performansına ve kullanmamaya bağlı iskelet kası atrofisi üzerine etkisi | ÖZET |
5 | 2023-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | CİNEMRE Ş. A., MAVİLİ C., ÜNVER E., EKİNCİ Y. E., Kaya M. B. B., Rekreasyonel Dayanıklılık Sporcularında Antrenman Yükü, Kalp Atım Hızı Değişkenliği ve Performans Arasındaki İlişkinin Gözlemlenerek İncelenmesi | ÖZET |
6 | 2023-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÖZTÜRK P., KIZILGÜNEŞ M., Güvenli spor inşasında cimnastik antrenörlerinin rolü Fenomenolojik bir araştırma | ÖZET |
7 | 2022-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | AMCA A. M., Alpsoy A., Tırmanıcılarda tutamak derinliği ve eğiminin barfiks hareketine etkilerinin biyomekanik incelemesi | ÖZET |
8 | 2022-2023 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | CİNEMRE Ş. A., ÜNVER E., KONŞUK ÜNLÜ H., YILDIZ A. E., Öztürk F., ARPINAR AVŞAR P., Derinlik Sıçraması Sırasında Gerilme Kısalma Döngüsünü Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi (219S813 No'lu TUBİTAK 1001 projesine ek bütçe desteği) | ÖZET |
9 | 2022-2023 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | CİNEMRE Ş. A., KARAÇOBAN L., AKIN Ş., DERMAN O., DEMİREL A. H., AKUT YÜZME EGZERSİZİNİN SERUM MİYOKİN DÜZEYLERİNE ETKİSİ | ÖZET |
10 | 2022-2025 | Erasmus Projesi | HÜNÜK D., DEMİRHAN G., BULCA Y., ALTAY F., AKYAR Ö. Y., GÖKÇEK E., Developing physical education teacher academy to strengthen the quality and attractiveness of the physical education teaching profession for positive youth health outcomes (PhysEd-Academy) | ÖZET |
11 | 2022-2024 | TÜBİTAK Projesi | KÖSEOĞLU P., Altun A., AKYAR Ö. Y., ŞUMUER E., Biyoloji Eğitiminde Nöromitlerin Belirlenmesi Ve Giderilmesi: Eğitsel Bağlamda Dijital Hikaye Anlatımı İle Argümantasyon İçeriklerinin Geliştirilmesi Ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi | ÖZET |
12 | 2022-2024 | TÜBİTAK Projesi | ÖZTÜRK P., KOCA ARITAN C., KAVASOĞLU İ., CANKURTARAN Ö., Sporda Taciz ve İstismar Risk Faktörlerinin Belirlenmesi ve Ulusal Sporcu Koruma Politikasının Geliştirilmesi | ÖZET |
13 | 2021-2023 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | EMİRALİOĞLU ORDUKAYA N., ÖZÇELİK H. U., KİPER E. N., DOĞRU ERSÖZ D., YALÇIN E. E., DEMİREL A. H., Kistik Fibrozis Hastalığında Galektin3ün İnflamasyondaki Rolü | ÖZET |
14 | 2021-2023 | TÜBİTAK Projesi | ÇAĞLAR E., DEMİRHAN G., KARACA A., KARABULUT E., BOZ M., Temel Hareket Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Temelli Eğitim Etkinliklerinin Okul Öncesi Çocuklarda Algılanan Ve Gerçek Motor Beceri Yeterlik Düzeyleri Ile Fiziksel Aktivite Düzeyine Etkisi | ÖZET |
15 | 2021-2024 | TÜBİTAK Projesi | Koruç Z., Türkeri Bozkurt H., Çelikcan U., Türkçapar M. H., Ön Çapraz Bağ (ÖÇB) Operasyonu Sonrası Fiziksel Rehabilitasyonu Desteklemede Bilişsel Davranışçı Terapi ve Sanal Gerçeklik Kullanımının Etkisi | ÖZET |
16 | 2020-2022 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOŞAR Ş. N., DEMİREL A. H., TURNAGÖL H. H., BULUT S., AKTİTİZ S., KORUR D. C., ARDIŞIK GÜNLERDE DÜŞÜK DOZ SODYUM BİKARBONAT TÜKETİMİNİN YÜKSEK ŞİDDETLİ UZUN SÜRELİ EGZERSİZ PERFORMANSINA ETKİSİ | ÖZET |
17 | 2020-2022 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOŞAR Ş. N., KURU D., BULUT S., DEMİREL A. H., KORUR D. C., TURNAGÖL H. H., Akut Sodyum Sitrat Tüketiminin Tekrarlı Sprint Performansı Üzerine Etkisi | ÖZET |
18 | 2020-2022 | TÜBİTAK Projesi | Cinemre Ş. A., Derinlik Sıçraması Sırasında Gerilme Kısalma Döngüsünü Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi | ÖZET |
19 | 2020-2022 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., ESATBEYOĞLU F., Çetin A., HAZIR T., AKTİVASYON SONRASI POTANSİYASYONUN SÜRAT PERFORMANSINA ETKİSİNİN SİRKADİYEN RİTME GÖRE İNCELENMESİ | ÖZET |
20 | 2020-2022 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., HAZIR T., Tortu E., FARKLI TEKRARLI SPRİNT PROTOKOLLERİNDE ENERJİ SİSTEMLERİNİN KATKISI CİNSİYETLER ARASI KARŞILAŞTIRMA | ÖZET |
21 | 2020-2024 | TÜBİTAK Projesi | Çağlar E., Özmert E. N., Demirhan G., Karabulut E., Karaca A., Kirazcı S., Türk çocuklarının büyüme ve biyolojik olgunlaşma durumlarına göre motor koordinasyon, vücut kompozisyonu, fiziksel aktivite, fiziksel uygunluk ve fiziksel benlik algısındaki farklılıkların incelenmesi ve norm değerlerinin oluşturulması | ÖZET |
22 | 2019-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | HAZIR T., KOCA ARITAN C., KİN İŞLER A., DEMİRHAN G., Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Özel Yetenek Seçme ve Yerleştirme Sınavının Geliştirilmesi | ÖZET |
23 | 2019-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | HAZIR T., KİN İŞLER A., Ulupınar S., Farklı Tekrarlı Sprint Protokollerinde Enerji Sistemlerinin Katkısı:YüklenmeDinlenme Oranlarının Etkisi | ÖZET |
24 | 2019-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | TURNAGÖL H. H., ATAKAN M. M., GÜZEL Y., BULUT S., KOŞAR Ş. N., KISA SÜRELİ YÜKSEK ŞİDDETLİ ARALIKLI EGZERSİZİN ENERJİ METABOLİZMASI İLE İRİSİN, PREPTİN VE ADROPİN ÜZERİNE ETKİSİ | ÖZET |
25 | 2019-2023 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | HAZIR T., KİN İŞLER A., KÖSE M. G., ESATBEYOĞLU F., Kulaksız T. N., Akut Egzersizin Menstrüal Döngü ve Sirkadiyen Ritme göre Biyoelektrik İmpedans Yöntemi ile Belirlenen Vücut Kompozisyonu Üzerine Etkisi | ÖZET |
26 | 2019-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KARACA A., Sağınç S., DEMİRCİ N., Ev Hanımlarının Fiziksel Aktivite ve Sedanter Davranışlarının incelenmesi | ÖZET |
27 | 2019-2020 | TÜBİTAK Projesi | DEMİREL A. H., AKIN Ş., YILDIZ O. B., Egzersizle İndüklenen Hsp72'nin Glukokortikoid Kaynaklı İskelet Kası Atrofisinin Önlenmesindeki Rolü | ÖZET |
28 | 2019-2020 | TÜBİTAK Projesi | Öztürk P., Futbolun sınırsızlığı: Almanya'da yaşayan Türkiyeli kadın futbolcuların deneyimleri | ÖZET |
29 | 2018-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOCA ARITAN C., CANBAZ B., BAHAR ÖZVARIŞ Ü. Ş., KARACA A., Türkiyede Yaşayan Suriyeli Göçmen Kadınların Güçlenmelerinde ve Toplumsal Entegrasyonunda Bir Sosyal Politika Aracı Olarak Fiziksel Aktivitenin Kullanılması | ÖZET |
30 | 2018-2018 | Diğer | Cinemre Ş. A., Ergen E.(Yürütücü), Effects of Beta Blockers on Fine Motor Performance in Archery | ÖZET |
31 | 2018-2021 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., Kulaksız T. N., HAZIR T., FARKLI MENSTRÜAL DÖNGÜ FAZLARINDA SİRKADİYEN RİTME GÖRE TEKRARLI SPRİNT PERFORMANS DEĞİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ | ÖZET |
32 | 2018-2021 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., HAZIR T., ESATBEYOĞLU F., Ampüte Futbol Maçına Verilen Fizyolojik Yanıtların ve Hareket Profillerinin İncelenmesi | ÖZET |
33 | 2018-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KORUÇ Z., ÇELENK Ş. B., TÜRKERİ BOZKURT H., BULGU N., ÇELİK V. O., YILDIRIM S., Çocuk Hakları İhlallerinde Spor Alanındaki Farkındalığın Belirlenmesi | ÖZET |
34 | 2018-2020 | TÜBİTAK Projesi | Akın Ş., Demirel A. H., Tüm Vücut Titreşiminin Kullanmamaya Bağlı İskelet Kası Atrofisinin Önlenmesindeki Rolü | ÖZET |
35 | 2018-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇELİK H., ARPINAR AVŞAR P., Kuvvet ve Yorgunluğun Dinamik Alt Ekstremite Hareketleri Kontrolüne Etkisinin İncelenmesi | ÖZET |
36 | 2018-2020 | Diğer | Demirhan G., Bulca Y., Akyar Ö. Y., Öğrenme Ve Dahiletme Akıllı Ekosistemi | ÖZET |
37 | 2018-2019 | Erasmus Projesi | Bulca Y., Demirhan G., Akyar Ö. Y., Development of Preschool Physical Activity Program for Strengthening of Grasroots Sports in EU | ÖZET |
38 | 2018-2021 | TÜBİTAK Projesi | Akın Ş.(Yürütücü), Demirel A. H., Tüm Vücut Titreşiminin Kullanmamaya Bağlı İskelet Kası Atrofisinin Önlenmesindeki Rolü | ÖZET |
39 | 2018-2022 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., KOCAKULAK M., ÖZSOY E. D., YEMİŞCİ ÖZKAN M., YILMAZ M., İpek G., Egzersiz fizyolojisi yanıtlarını belirleyen genomik elementlerin Drosophila temelli model organizma yaklaşımıyla saptanması | ÖZET |
40 | 2017-DEVAM | Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje | KOCA ARITAN C., Türkiye’de Katılımcı Demokrasinin Güçlendirilmesi: Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin İzlenmesi Projesi | ÖZET |
41 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÖZTÜRK P., KOCA ARITAN C., Türkiyedeki Spor Bilimleri Fakülteleri ve Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulları bölüm kontenjanlarının hak temelli değerlendirilmesi | ÖZET |
42 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARITAN S., ÖZGÖREN N. Ş., Boksta direkt vuruş kuvvetinin kestirilmesi Boks torbasının benzeşim modeli | ÖZET |
43 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARITAN S., YAYLIOĞLU V. D., Basketbol atışlarının hacimsel temsillerine küre yerleştirmek | ÖZET |
44 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARITAN S., ÖZGÖREN N. Ş., Dinamik kasılmalarda üç farklı EMG tabanlı kas yorgunluğu değerlendirme yönteminin karşılaştırılması | ÖZET |
45 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOŞAR Ş. N., BULUT S., ATAKAN M. M., HAZIR T., TURNAGÖL H. H., GÜZEL Y., Postmenopozal obez kadınlarda 1 MET geleneksel olarak kabul edilen dinlenik oksijen tüketimi miktarına eşit değildir | ÖZET |
46 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULUT S., ATAKAN M. M., GÜZEL Y., KOŞAR Ş. N., TURNAGÖL H. H., Genç Sağlıklı Erkeklerde Sıvı Besin-Su Alımı Sonrası Vücut Kompozisyonu Değişimi | ÖZET |
47 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOŞAR Ş. N., ATAKAN M. M., GÜZEL Y., Yüksek Şiddetli Aralıklı Egzersiz Obez Kadınlarda İnflamatuar Sitokinleri Azaltır ve Kemik Dönüşüm Belirteçlerini Geliştirir | ÖZET |
48 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | TURNAGÖL H. H., ATAKAN M. M., GÜZEL Y., KÖSE M. G., Genç Erkek Futbolcularda Anaerobik Kapasite ve Fitness Performans Parametreleri ile Vücut Kompozisyonu Arasındaki İlişki | ÖZET |
49 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | TURNAGÖL H. H., GÜZEL Y., BULUT S., ATAKAN M. M., Postmenopozal Obez Kadınlarda 10 Haftalık Aerobik Egzersiz Programının Leptin Kemik Dönüşüm Belirteçleri ve Glukoz Homeostazı Üzerine Etkisi | ÖZET |
50 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | TURNAGÖL H. H., 22 Avrupa Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
51 | 2017-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | AMCA A. M., SMİTH N., Kampüs tahtasında tek el dinamik hamlelerin biyomekanik analizi ve çıta mesafesinin etkileri | ÖZET |
52 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ALTAY F., Çocuklarının Fiziksel Aktivite Seviyelerinin Gelişiminde Sınıf Öğretmenlerinin Etkisi | ÖZET |
53 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULCA Y., İlkokul Çocuklarının Temel Hareket Becerilerinin Gelişiminde Fiziksel Aktivite Kartlarının Etkisi | ÖZET |
54 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | CİNEMRE Ş. A., ÜNVER E., 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
55 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., HAZIR T., KÖSE M. G., Futbolcu ve Futsalcılarda Dar Alan Oyunlarına Verilen Fizyolojik ve Kinematik Yanıtların İncelenmesi | ÖZET |
56 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., KÖSE M. G., GENÇ FUTBOLCULARDA YAŞ VE MEVKİNİN ÇEVİKLİK PERFORMANSINA ETKİSİ: KORELASYONEL ANALİZ | ÖZET |
57 | 2017-2019 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., AKIN Ş., YARGIÇ M. P., TORĞUTALP Ş. Ş., Akut Uzun Süreli Doğa Koşusunun Plazma Miyokin Seviyelerine Etkisi | ÖZET |
58 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., BULUT S., Spor Bilimleri Dergisi 2017 1,2,3 ve 4. sayılarının basımı | ÖZET |
59 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., BULUT S., Spor Bilimleri Dergisi 2016 yılı 4. sayısının basımı | ÖZET |
60 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULUT S., 6. Egzersiz Fizyolojisi Sempozyumu'na Katılım | ÖZET |
61 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., BULUT S., Spor Bilimleri Dergisinin 2016 3. Sayısının basımı | ÖZET |
62 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARPINAR AVŞAR P., Bilimsel araştırma sonuçlarının uluslararası bilimsel toplantıda paylaşılması | ÖZET |
63 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULGU N., TÜRKERİ BOZKURT H., Yaralanma sporun bir parçası mı çocuk hakları perspektifinden yaralanma | ÖZET |
64 | 2017-2020 | Erasmus Projesi | Demirhan G., Bulca Y., Akyar Ö. Y., Identifying and Motivating youth who mostly need Physical ACTivity (IMPACT) | ÖZET |
65 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇELİK H., Öğretim üyeliğine geçiş desteği kapsamında laboratuvar malzemesi alımı | ÖZET |
66 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇAĞLAR E., Fiziksel Aktivite ve Serbest Zaman Etkinliklerine Güdülenme Ölçeği Genç Formu Türkçe Sürümünün Yapı Geçerliği ve Güvenirliği | ÖZET |
67 | 2017-2020 | TÜBİTAK Projesi | Hünük D., Ince M. L.(Yürütücü), Beden eğitimi öğretmenleri için kanıta ve üniversite - MEB işbirliğine dayalı bir hizmet içi eğitim uygulamasının yaygınlaştırılması | ÖZET |
68 | 2017-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., ÖZDEMİR M., Tüm Vücut Titreşimi ve İmmobilizasyonun Protein Sentez ve Yıkım Yolakları Üzerine Etkisi | ÖZET |
69 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., YÜKSEL Y., 15 Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
70 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., Why does our brain love physical activity? Beynimiz fiziksel aktiviteyi niçin sever? | ÖZET |
71 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOCA ARITAN C., ÖZTÜRK P., Alan çalışmasından notlar bir sosyal alan olarak kadın futbol takımı | ÖZET |
72 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÖZTÜRK P., KOCA ARITAN C., Çizgideki yalnızlık: Türkiye'de kadın futbolu | ÖZET |
73 | 2016-DEVAM | Sanayi Tezleri Projesi | ARITAN S., Futbolda Kaleci Formalarinin (Alt-Üst) Fonksiyonelliklerinin Artırılması Amacıyla Yeniden Tasarlanması | ÖZET |
74 | 2016-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | GÜRÇAY H., ARITAN S., Bilgisayar Animasyonu ve Oyun Teknolojileri Laboratuvarı Altyapısının Güncellenmesi | ÖZET |
75 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARITAN S., ÖZGÖREN N. Ş., YAYLIOĞLU V. D., TOK D., Biyomekanikde Hareket Analizi Çalıştayı | ÖZET |
76 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARITAN S., ÖZGÖREN N. Ş., 50 tekrarlı bir izokinetik yorgunluk testinde elektromiyografi | ÖZET |
77 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARITAN S., 34. Uluslararası Spor Biyomekaniği Kongresi | ÖZET |
78 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOŞAR Ş. N., GÜZEL Y., Obez kadınlarda yüksek şiddetli aralıklı egzersiz programının leptin adiponektin osteokalsin ve CTX üzerine etkisi | ÖZET |
79 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOŞAR Ş. N., ATAKAN M. M., TURNAGÖL H. H., BULUT S., GÜZEL Y., HAZIR T., Postmenopozal obez kadınlarda 12 haftalık aerobik egzersizin serum osteokalsin adipositokinler ve glukoz dengesi üzerine etkisi | ÖZET |
80 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOŞAR Ş. N., Postmenopozal obez prehipertansif kadınlarda aerobik egzersiz programı ADRB2 gen ekspresyonu ve akıma bağlı dilatasyonu arttırır | ÖZET |
81 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULCA Y., ALTAY F., DEMİRHAN G., Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu 6 Paydaş Beklentileri ve Etkileri | ÖZET |
82 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ALTAY F., 14. Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
83 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULCA Y., 14 Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
84 | 2016-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., HAZIR T., KİN İŞLER A., ARPINAR AVŞAR P., SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİ LABORATUVARI : LİSANS VE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA NİTELİĞİNİN ARTIRILMASI ALTYAPI PROJESİ | ÖZET |
85 | 2016-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | HAZIR T., Mertoğlu F., KİN İŞLER A., KÖSE M. G., Menstrual döngü esnasında farklı seviyede enerji harcamasının değerlendirilmesinde SenseWear Armbandın geçerliği | ÖZET |
86 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | HAZIR T., 14 Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
87 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., KÖSE M. G., HAZIR T., Genç Futbolcularda bir Saha Testi olarak RASTın Anaerobik Güç ve Kapasitenin Değerlendirilmesinde Geçerliği | ÖZET |
88 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., KÖSE M. G., 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
89 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., BULUT S., Spor Bilimleri Dergisi 2016 2. sayısının basımı | ÖZET |
90 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULUT S., 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresine Katılım | ÖZET |
91 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., BULUT S., Spor Bilimleri Dergisinin 2016 yılı 1. sayısının basımı | ÖZET |
92 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., 14 Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
93 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARPINAR AVŞAR P., 1: Açık ve Kapalı Becerilerde Harekete Hazırlık Safhasında Vücut Salınımı Değişimlerinin İncelenmesi 2 : Çeviklik Testlerinde Performans ve Kassal Koordinasyon Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | ÖZET |
94 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARPINAR AVŞAR P., Öğretim Üyesi Kariyer Geçiş Desteği Araştırma Amaçlı Demirbaş Alımı | ÖZET |
95 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULGU N., TÜRKERİ BOZKURT H., Antrenörlerin gözünden antrenör - sporcu ilişkisi; güç ve istismar | ÖZET |
96 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULGU N., TÜRKERİ BOZKURT H., SPOR YARALANMALARINDA SOSYAL DESTEK | ÖZET |
97 | 2016-2019 | Diğer | Akyar Ö. Y., Demirhan G., Action Identifying and Motivating youth who mostly need Physical ACTivity (IMPACT) | ÖZET |
98 | 2016-2017 | Erasmus Projesi | Akyar Ö. Y., Demirhan G., IMPROVING PARA-ATHLETE COACHING AND TRAINING CAREERS IN SPORT (IMPACTS) | ÖZET |
99 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., AKYAR Ö. Y., Bütüncül Antrenörlük için ENACT çevrimiçi öz değerlendirme aracı ile Müzakere Tarzlarının Değerlendirilmesi | ÖZET |
100 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇELİK H., 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi'ne Katılım | ÖZET |
101 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., ÖZDEMİR M., Sıçan İskelet Kasında Tüm Vücut Titreşimi ve İmmobilizasyonun Miyozin Ağır Zinciri Profili ve HSP72 Düzeylerine Etkisi | ÖZET |
102 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., 14Sağlık ve Hastalıkta İskelet kası Biyolojisindeki Gelişmeler Konferansına (Advances in Skeletal Muscle Biology in Health and Disease Conference) Katılım | ÖZET |
103 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., Eğitim Faaliyetlerinin İyileştirilmesi | ÖZET |
104 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ŞAHİN A. E., Dilben F., Karademir S., SERTALP E., DEMİRHAN G., Hacettepe Üniversitesinin Öncelikli Olarak Tercih Edilebilirliğini Artırma Faaliyetlerinin Düzenlenmesi Gerçekleştirilmesi ve Bu Faaliyetlerin Etki Düzeyinin Araştırılması | ÖZET |
105 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., Fiziksel aktivitenin olumlu tutum, akademik başarı ve bilişsel süreçlere etkisi | ÖZET |
106 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÖZTÜRK P., KOCA ARITAN C., Türkiye'de ergen kızların spora katılımını belirleyen sosyo-ekolojik faktörler | ÖZET |
107 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARITAN S., 33. Uluslararası Spor Biyomekaniği Kongresi | ÖZET |
108 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KOŞAR Ş. N., Uluslararası Spor ve Egzersiz Beslenmesi Konferansı | ÖZET |
109 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | TURNAGÖL H. H., Uluslararası Spor ve Egzersiz Beslenmesi Kongresine katılım (International Sport and Exercise Nutrition Conference) | ÖZET |
110 | 2015-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | AMCA A. M., Öğretim Üyeliğine Geçiş Desteği | ÖZET |
111 | 2015-2016 | TÜBİTAK Projesi | Amca A. M., Kaya tırmanışında kampüs tahtası egzersizlerinin biyomekaniği | ÖZET |
112 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | AMCA A. M., Kullanılmış Alüminyum Tırmanış Karabinalarının Çekme Dayanımı Testi ve Kırılma Mekanizmaları | ÖZET |
113 | 2015-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ALTAY F., BULCA Y., Beden Eğitimi ve Spor Dersi Kazanımlarına Ulaşmada Web Destekli Öğretimin Fiziksel Uygunluk Gelişimi Üzerine Etkisi | ÖZET |
114 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ATAKAN M. M., Kısa Süreli Kreatin Yüklenmesinin Kadın Futsalcıların Egzersiz Performansları Üzerine Etkisi | ÖZET |
115 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., AKYAR Ö. Y., BULCA Y., BİLGİN E., Beden Eğitimi Global Forumu 2016 | ÖZET |
116 | 2015-2018 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | CİNEMRE Ş. A., ÜNVER E., Demirci N., 7-11 YAŞ ARASI ERKEK ÇOCUKLARDA DENGE DÜZEYİNİN BİYOMOTOR BECERİLER, FİZİKSEL AKTİVİTE DÜZEYİ İLE İLİŞKİSİ | ÖZET |
117 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | COŞKUN H., Kendini Kontrol Yönteminde Görsel Bilgi Kullanımının Yüzme Çıkış Tekniği Öğretiminde Bilgi ve Beceri Kalıcılığı ile Kaygı Düzeyine Etkisi. | ÖZET |
118 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., SULJEVİC Ş., İskelet Kasında Tüm Vücut Titreşimi ve İmmobilizasyonun Protein Sentez ve Yıkımında Rol Oynayan Sinyal Yolakları Üzerine Etkisi | ÖZET |
119 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULUT S., International Sport and Exercise Nutrition 2015 (ISENC 2015 ) Kongresine Katılım | ÖZET |
120 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | GÜZEL Y., Risk factors for the female athlete triad in athletes and nonathletes | ÖZET |
121 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | KİN İŞLER A., "6. Antrenman Bilimi Kongresi" düzenlenmesi projesi | ÖZET |
122 | 2015-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARPINAR AVŞAR P., KARACA A., ERDOGAN E., "AKTİF KAMPÜS": BEYTEPE KAMPUSÜNDE AKTİF ULAŞIM YOLUYLA FİZİKSEL AKTİVİTENİN ÖZENDİRİLMESİ PROJESİ | ÖZET |
123 | 2015-2017 | TÜBİTAK Projesi | ARPINAR AVŞAR P., YILMAZ U., Çok Eklemli Vücut Hareketlerinin Gerçeklestirilmesinde Motor Kontrol Mekanizmaların Incelenmesi | ÖZET |
124 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARPINAR AVŞAR P., Kas titreşiminin çoklu parmak ilişkisi ve koordinasyonu üzerine etkileri | ÖZET |
125 | 2015-2018 | Erasmus Projesi | Demirhan G., Identifying best practice across physical education teacher education programmes: A European perspective | ÖZET |
126 | 2015-2017 | Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., Model Okul Geliştirme | ÖZET |
127 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., Türkiyede Beden Eğitimi Yeni Öğretim Programı Sağlık ve Hareket Kültürünün Toplumsal Bağlamında | ÖZET |
128 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., 2015 Beden Eğitimi Öğretmen Eğitimi ve Sağlık Eğitimi Öğretmen Eğitimi 21 Yüzyıl Okulları İçin Beden Eğitimi ve Sağlık Profesyonellerini Hazırlama | ÖZET |
129 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., Öğrenmeye İlişkin Motivasyonel Stratejiler Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | ÖZET |
130 | 2014-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ARITAN S., Kaya tırmanışı sporunda temel tutuş şekilleri ve tutamak yapılarının tutuş zorluk derecelerinin modellemesi ve biyomekanik analizi | ÖZET |
131 | 2014-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., AKIN Ş., KOŞAR Ş. N., Uzun süreli yüzme egzersizinin genç ve yaşlı sıçanlarda kalp kası antioksidan savunma mekanizması ve sitokinler üzerine etkisi | ÖZET |
132 | 2014-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | CİNEMRE Ş. A., Ergenlik Öncesi Erkek Çocuklarda Fiziksel Aktivite Düzeylerinin Belirlenmesi | ÖZET |
133 | 2014-2014 | TÜBİTAK Projesi | HAZIR T., Menstrual Döngünün Koşu Ekonomisine Etkisi Kalorik Değerlendirme | ÖZET |
134 | 2013-2014 | Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje | KOCA ARITAN C., Üç Kuşak Kadının Fiziksel Aktiviteye Katılımlarının Sosyoekolojik Kuram Ve Feminist Kültürel Çalışmalar Bağlamında İncelenmesi | ÖZET |
135 | 2013-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | TURNAGÖL H. H., BULUT S., GÜZEL Y., FARKLI KONSANTRASYONLARDAKİ KARBONHİDRAT ÇÖZELTİLERİNİN AĞIZDA ÇALKALANMASININ DAYANIKLILIK PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ | ÖZET |
136 | 2013-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | TURNAGÖL H. H., BULUT S., Vücut glikojen depo düzeylerinin akut egzersiz metabolizmasına etkisi | ÖZET |
137 | 2013-2015 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., YUSUFELI BARAJININ ILÇEYE ETKILERI Mevcut Durum Potansiyel Gelecek | ÖZET |
138 | 2012-DEVAM | Diğer | DEMİRHAN G., Futbol antrenörlerinin eğitiminde kullanılacak DVD eğitim setinin hazırlanması | ÖZET |
139 | 2011-2015 | TUBA Project | KOCA ARITAN C., Kadınların Egzersize Katılımlarında Etkili Olan Psikolojik, Davranışsal Ve Çevresel Faktörlerin Kendini-Belirleme Kuramı Çerçevesinde Etnografik İncelenmesi. Türkiye Bilimler Akademisi | ÖZET |
140 | 2011-2013 | TUBA Project | KOCA ARITAN C., Göçmen Kadınların Fiziksel Aktiviteye Katılımlarının Toplumsal Cinsiyet Ve Kültürleşme Bağlamında İncelenmesi | ÖZET |
141 | 2011-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİREL A. H., DÖNMEZ G., AKIN Ş., İmmobilzasyon ve Titreşim Uygulamasının Aşil Tendonu Üzerine Etksi | ÖZET |
142 | 2010-2011 | TÜBİTAK Projesi | KOCA ARITAN C., Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü ve Türkiye Milli Olimpiyat Komitesinin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Yaklaşımıyla İncelenmesi | ÖZET |
143 | 2009-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | TURNAGÖL H. H., BULUT S., Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu Egzersiz ve Beslenme Metabolizması Araştırma Laboratuvarının (Embal) Kurulum Projesi | ÖZET |
144 | 2009-2011 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | Çağlar E., d2 Dikkat Testinin Sporcularda Ölçüt Geçerliğinin Test Edilmesi | ÖZET |
145 | 2008-2010 | Diğer | KORUÇ Z., HAZIR T., SARA M. Y., Effects of Anxiolytics on Fine Tuning (Neuromuscular) Activity Performance | ÖZET |
146 | 2008-2010 | Diğer | Acar Y. E., Ergen E.(Yürütücü), Effects of Anxiolytics on Fine Tuning Neuromuscular Activity Performance | ÖZET |
147 | 2008-2009 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | Demirhan G., Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Antrenörlük ve Rekreasyon Programlarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Saptanması ve Karşılaştırılması | ÖZET |
148 | 2007-2008 | TÜBİTAK Projesi | KOCA ARITAN C., Türkiye de Kadınların Fiziksel Aktiviteye Katılımlarının Toplumsal Sınıf ve Toplumsal Cinsiyet Ekseninde Analizi Fiziksel Aktiviteye Katılım Kadının Toplumsal Konumunu Güçlendirici Bir Etkiye Sahip Olabilir mi | ÖZET |
149 | 2007-2008 | TÜBİTAK Projesi | TUBITAK MAG 107M 223 | ÖZET |
150 | 2007-2009 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., Eğitim Teknolojisi ve Materyal Destekli Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Yetiştirme | ÖZET |
151 | 2007-2008 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., Farklı öğretim yöntemlerinin aday öğretmenlerin eleştirel düşünme ve başarı hedefleri üzerine etkisi | ÖZET |
152 | 2006-2007 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., Ilkögretim okullari lise ve dengi okullar beden egitimi dersi ögretim programlarinin degerlendirilmesi | ÖZET |
153 | 2004-2006 | TÜBİTAK Projesi | TURNAGÖL H. H., Konjuge linoleik asit CLA suplementasyonu ile birlikte egzersizin vücut kompozisyonu ve kan lipit profili üzerine etkilerinin araştırılması | ÖZET |