No | Year | Scope | Project Info | URL |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2025 | Erasmus Project | HÜNÜK D., DEMİRHAN G., BULCA Y., ALTAY F., AKYAR Ö. Y., GÖKÇEK E., Developing physical education teacher academy to strengthen the quality and attractiveness of the physical education teaching profession for positive youth health outcomes (PhysEd-Academy) | SUMMARY |
2 | 2021-2023 | TUBITAK Project | ÇAĞLAR E., DEMİRHAN G., KARACA A., KARABULUT E., BOZ M., Temel Hareket Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Temelli Eğitim Etkinliklerinin Okul Öncesi Çocuklarda Algılanan Ve Gerçek Motor Beceri Yeterlik Düzeyleri Ile Fiziksel Aktivite Düzeyine Etkisi | SUMMARY |
3 | 2020-2024 | TUBITAK Project | Çağlar E., Özmert E. N., Demirhan G., Karabulut E., Karaca A., Kirazcı S., Türk çocuklarının büyüme ve biyolojik olgunlaşma durumlarına göre motor koordinasyon, vücut kompozisyonu, fiziksel aktivite, fiziksel uygunluk ve fiziksel benlik algısındaki farklılıkların incelenmesi ve norm değerlerinin oluşturulması | SUMMARY |
4 | 2019-2020 | Project Supported by Higher Education Institutions | HAZIR T., KOCA ARITAN C., KİN İŞLER A., DEMİRHAN G., Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Özel Yetenek Seçme ve Yerleştirme Sınavının Geliştirilmesi | SUMMARY |
5 | 2018-2020 | Other | Demirhan G., Bulca Y., Akyar Ö. Y., Öğrenme Ve Dahiletme Akıllı Ekosistemi | SUMMARY |
6 | 2018-2019 | Erasmus Project | Bulca Y., Demirhan G., Akyar Ö. Y., Development of Preschool Physical Activity Program for Strengthening of Grasroots Sports in EU | SUMMARY |
7 | 2018-2022 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., KOCAKULAK M., ÖZSOY E. D., YEMİŞCİ ÖZKAN M., YILMAZ M., İpek G., Egzersiz fizyolojisi yanıtlarını belirleyen genomik elementlerin Drosophila temelli model organizma yaklaşımıyla saptanması | SUMMARY |
8 | 2017-2020 | Erasmus Project | Demirhan G., Bulca Y., Akyar Ö. Y., Identifying and Motivating youth who mostly need Physical ACTivity (IMPACT) | SUMMARY |
9 | 2017-2017 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., YÜKSEL Y., 15 Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi | SUMMARY |
10 | 2017-2017 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., Why does our brain love physical activity? Beynimiz fiziksel aktiviteyi niçin sever? | SUMMARY |
11 | 2016-2017 | Project Supported by Higher Education Institutions | BULCA Y., ALTAY F., DEMİRHAN G., Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu 6 Paydaş Beklentileri ve Etkileri | SUMMARY |
12 | 2016-2019 | Other | Akyar Ö. Y., Demirhan G., Action Identifying and Motivating youth who mostly need Physical ACTivity (IMPACT) | SUMMARY |
13 | 2016-2017 | Erasmus Project | Akyar Ö. Y., Demirhan G., IMPROVING PARA-ATHLETE COACHING AND TRAINING CAREERS IN SPORT (IMPACTS) | SUMMARY |
14 | 2016-2016 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., AKYAR Ö. Y., Bütüncül Antrenörlük için ENACT çevrimiçi öz değerlendirme aracı ile Müzakere Tarzlarının Değerlendirilmesi | SUMMARY |
15 | 2016-2017 | Project Supported by Higher Education Institutions | ŞAHİN A. E., Dilben F., Karademir S., SERTALP E., DEMİRHAN G., Hacettepe Üniversitesinin Öncelikli Olarak Tercih Edilebilirliğini Artırma Faaliyetlerinin Düzenlenmesi Gerçekleştirilmesi ve Bu Faaliyetlerin Etki Düzeyinin Araştırılması | SUMMARY |
16 | 2016-2016 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., Fiziksel aktivitenin olumlu tutum, akademik başarı ve bilişsel süreçlere etkisi | SUMMARY |
17 | 2015-2016 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., AKYAR Ö. Y., BULCA Y., BİLGİN E., Beden Eğitimi Global Forumu 2016 | SUMMARY |
18 | 2015-2018 | Erasmus Project | Demirhan G., Identifying best practice across physical education teacher education programmes: A European perspective | SUMMARY |
19 | 2015-2017 | Project Supported by Other Private Institutions | Demirhan G., Model Okul Geliştirme | SUMMARY |
20 | 2015-2016 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., Türkiyede Beden Eğitimi Yeni Öğretim Programı Sağlık ve Hareket Kültürünün Toplumsal Bağlamında | SUMMARY |
21 | 2015-2015 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., 2015 Beden Eğitimi Öğretmen Eğitimi ve Sağlık Eğitimi Öğretmen Eğitimi 21 Yüzyıl Okulları İçin Beden Eğitimi ve Sağlık Profesyonellerini Hazırlama | SUMMARY |
22 | 2015-2015 | Project Supported by Higher Education Institutions | DEMİRHAN G., Öğrenmeye İlişkin Motivasyonel Stratejiler Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | SUMMARY |
23 | 2013-2015 | Project Supported by Other Official Institutions | Demirhan G., YUSUFELI BARAJININ ILÇEYE ETKILERI Mevcut Durum Potansiyel Gelecek | SUMMARY |
24 | 2012-DEVAM | Other | DEMİRHAN G., Futbol antrenörlerinin eğitiminde kullanılacak DVD eğitim setinin hazırlanması | SUMMARY |
25 | 2008-2009 | Project Supported by Higher Education Institutions | Demirhan G., Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Antrenörlük ve Rekreasyon Programlarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Saptanması ve Karşılaştırılması | SUMMARY |
26 | 2007-2009 | Project Supported by Other Official Institutions | Demirhan G., Eğitim Teknolojisi ve Materyal Destekli Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Yetiştirme | SUMMARY |
27 | 2007-2008 | Project Supported by Other Official Institutions | Demirhan G., Farklı öğretim yöntemlerinin aday öğretmenlerin eleştirel düşünme ve başarı hedefleri üzerine etkisi | SUMMARY |
28 | 2006-2007 | Project Supported by Other Official Institutions | Demirhan G., Ilkögretim okullari lise ve dengi okullar beden egitimi dersi ögretim programlarinin degerlendirilmesi | SUMMARY |